Hvorfor hyre en vicevært?
Har du ansvaret for, at der er styr på den daglige drift i en boligforening, et kontorfællesskab eller en anden form for ejendom? Så kan det være rigtig godt givet ud at hyre en vicevært. En vicevært kan være nærmest uundværlig i den daglige drift, da vedkommende kan hjælpe med de mange vedligeholdelsesopgaver, der altid opstår.
Hvad kan en vicevært hjælpe med?
En vicevært kan hjælpe med diverse opgaver, der skal laves ude og inde. Det kan være, der er brug for løbende rengøring og trappevask i opgange, så der både er styr på hygiejnen og ikke mindst førstehåndsindtrykket, når beboere og gæster træder ind.
Andre opgaver som en vicevært kan tage sig af inde, dækker over alt fra rengøring af lejligheder, som skal klargøres til indflytning, udskiftning af diverse pærer og forskellige reparationer, der kan opstå.
Har du udearealer, der skal vedligeholdes? En hæk som skal klippes? Sne der skal ryddes eller lignende, så er det også opgaver, en vicevært kan varetage.
Gode grunde til at hyre en vicevært
Med en vicevært kan du være sikker på, at der altid er en mand eller kvinde på opgaven, når en opgave skal løses. Det er både til din fordel og ikke mindst en god service, du kan tilbyde til dine lejere m.m. Hvis du skulle hyre hjælp “ude i byen” hver gang en opgave skulle løses, så ville det kræve mere administrativt arbejde, og ventetiden ville formentlig være meget længere.
En anden god grund til at hyre en vicevært er, at du kan forventningsafstemme, hvilke opgaver du ønsker personen skal løse. Behovene kan variere meget, alt efter hvilken bygning der skal hyres hjælp til. Derfor er et godt tip også, at du tager en god snak med en vicevært om, hvad netop du har brug for. Du kan komme godt fra start her: https://dahlin-ejendomsservice.dk/vicevaert/.